eshgh

ازهمه چیزگذشتن وبه همه چیزرسیدن مهم نیست،مهم ازچه گذشتن وبه چه رسیدن است.


گاهی . . .
بــایـد بــه "فــــاصله ها" خـوش آمـد بگیم !
شــایـد آمـده انــد . . .
تــا بخشی از "حـــماقـت هـایــمان" را ، جبـــــران کنــــند ...



نمی توانم احساس خوشنودی کنم وقتی از من انتقاد می کنی

که چرا مثل تو فکر نمی کنم

یا چرا دنیا را مثل تو نمی بینم

تو مرا سرکش می خوانی

و هر گاه مخالف عقاید تو سخنی بر زبان می آورم

علیه من شورش می کنی

نمی خواهم ذهن تو را قالب گیری کنم

چون می دانم تو با چه سختی ای کوشش داری " خودت " باشی

پس به تو اجازه نمی دهم به من بگویی چگونه باشم

زیرا تصمیم دارم " خودم " باشم




گذشت اون زمانی که آدما همدیگرو دور میزدن!

الآن دیگه از روی هم رد میشن!



تنهایی
چیزهای زیادی به انسان می آموزد
اما تو نرو...
بگذار من نادان بمانم




عادت ندارم درد دلم را به همه کس بگویم
پس خاکش میکنم زیر چهره ی خندانم
تا همه فکر کنن نه دردی دارم
نه دلی...


 جملات عاشقانه, متن های زیبا




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 12 شهريور 1393برچسب:,ساعت8:51توسط rahi | |